Jag dör, min ryyggg!

åå jag har så ont i ryggen. Jag kan inte röra på mig, det har vart så i 2 dagar nu -.- men jag åkte endå till kista med kusinen idag. Gjorde det igår med. Igår köpte jag en snygg mag-skjorta, vet inte vad det heter. Och jag såg entill skit snygg sak men mina pengar räckte inte till den och idag löpte jag den tröjan som mina pengar inte räckte till igår. Lägger bilder senare!

Imorgon ska jag mest bara vara hemma och vila. Vill inte ut med dennna fucking rygg. Auucch! Det bärker skit mycket, och då menar jag det, tyvärr -.- !




En bild på mig från i höstas.


Kommentarer
Postat av: RabiaKöyluoglu

Hej. skulle du vilja ha länkbyte ? Jag har drygt 200-250 unika besökare varje dag :D

2012-02-28 @ 20:03:02
URL: http://rabiiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0